Steun met jouw bedrijf de verbandwisselkamers

Jouw bedrijf kan op talloze manieren bijdragen aan de patiëntvriendelijke verbandwisselkamers van het brandwondencentrum in Rotterdam. Het bedrijf dat het meeste geld ophaalt voor de verbandwisselkamers ontvangt een uitnodiging om het Maasstad Ziekenhuis in te zetten als locatie voor een zakelijk evenement voor max. 100 mensen (excl. catering). Enkele voorbeelden:

• Organiseer met je collega’s een uitdagende actie, een sponsorloop, fietstocht etc. en laat de deelnemers sponsors zoeken. (Handig: een sponsorpagina via alvarum.com. Belangrijk: selecteer hierbij als goed doel de Nederlandse Brandwonden Stichting)
  • Een (her)opening van jouw bedrijfspand of een andere feestelijke bijeenkomst? Vraag de gasten om een bijdrage voor de verbandwisselkamers in het brandwondencentrum in Rotterdam.
  • Actief in de horeca? Doneer tijdens de collecteweek van de Brandwonden Stichting de baten van een specifiek drankje of gerecht voor de verbandwisselkamers in het brandwondencentrum in Rotterdam.
  • Laat je klanten bijdragen en plaats een collectebus bij de kassa of entree.

Wist je dat een bedrijf dat vennootschapsbelasting betaalt, de giften aan de Nederlandse Brandwonden Stichting onder bepaalde voorwaarden kan aftrekken van de belasting? Vraag hierover advies aan de belastingadviseur.

Stort je donatie voor pijnbestrijding voor brandwondenpatiënten op rekening van
Nederlandse Brandwonden Stichting
Rekeningnummer NL93 RABO0 388 013 222
o.v.v. Verbandwisselkamers Maasstad

Uw gift komt 100% ten goede aan pijnbestrijding voor patiënten in het brandwondencentrum van het Maasstad Ziekenhuis.