Start een actie

Van uitdaging tot sponsoractie
Kom in actie voor de nieuwe verbandwisselkamers van het brandwondencentrum in het Maasstad Ziekenhuis! Van de opbrengst van spullen op Koningsdag tot een gesponsorde fietstocht naar Spanje. Het is allemaal mogelijk en wij helpen je daar graag bij. Zo slaan we de handen ineen voor kinderen zoals Sem.

Stap 1: Inspiratie nodig?
Bekijk ons fotoalbum voor inspirerende acties. Leuk idee bedacht? Neem contact op met Marijne Landman. Zij denkt graag mee en ondersteunt daar waar mogelijk. Bel: 0251 – 275 555 of mail naar mlandman@brandwondenstichting.nl.

Stap 2: Iedereen mag het weten
Wij hebben verschillende promotiematerialen die acties kunnen ondersteunen. Denk aan banners en ballonnen van de Brandwonden Stichting.

Stap 3: Maak een online actiepagina aan
Maak de actie wereldkundig: start een actiepagina op Alvarum. Via dit platform kunnen mensen direct online doneren. Beschrijf de actie, de datum en jouw motivatie. Upload leuke foto’s en spread the word! Belangrijk: kies als goed doel de Nederlandse Brandwonden Stichting als je wil dat je opbrengst 100% naar de verbandwisselkamers in Rotterdam gaat.

Stap 4: Zoek sponsors
Benieuwd hoe je snel sponsors vindt? Check hier onze sponsortips!

Stap 5: Tijd voor actie!
Alles voorbereid en zijn de sponsors binnen? Go for it!