Ook AKD helpt mee onze droom – patiëntvriendelijke verbandwisselkamers – te realiseren. Zij doneren 500 euro. Dank je wel! AKD is een kantoor met advocaten, notarissen en fiscalisten. Ze zijn onder andere gevestigd in Rotterdam én hebben een toegewijde branchegroep met passie voor de zorg. De link met het Brandwondencentrum in het Maasstad Ziekenhuis was dan ook snel gelegd.

Hans van Mens – advocaat en partner bij AKD – bracht een bezoek aan het Brandwondencentrum in Rotterdam en was onder de indruk. “Ik wist wel van het bestaan van het Brandwondencentrum, maar dat dit centrum zo geavanceerd is en zulke enthousiaste en betrokken medewerkers heeft, heeft me blij verrast. Ook heb ik me nooit gerealiseerd dat zo’n dertig procent van de patiënten kind is. Daarom ben ik nog enthousiaster over de verbandwisselkamer speciaal voor (jonge) kinderen.”

Bijschrift foto: Rob van Komen (links, teamleider Brandwondencentrum) liet tijdens een rondleiding de huidige verbandwisselkamer aan Hans van Mens (rechts, advocaat en partner AKD) zien.